Wat moet u meenemen?

Als u online een afspraak heeft gemaakt, kan het zijn dat de bevestigingsmail in uw spam is beland. Wij raden u dan ook aan om daar even te kijken als u geen mail van ons heeft ontvangen. Wij adviseren u om ons mailadres in uw adresboek op te nemen.

Meenemen:

  • DigiD gegevens (LET OP: sinds 2023 is inloggen op mijnOverheid alleen mogelijk met DigiD-app of een sms-controle, dus neem een mobiele telefoon mee)
  • Persoonlijke gegevens
  • Jaaropgaven
  • Gegevens van overige inkomsten (alimentatie)
  • WOZ beschikking, indien eigen woning
  • Hypotheek gegevens
  • Bankgegevens
  • Overzicht van specifieke zorgkosten die niet vergoed zijn
  • Aangifte van vorig jaar, indien in bezit
  • Overzicht uitgaven studie/opleiding
  • Overzicht giften
  • Overzicht betaalde alimentatie

Als u niet zeker weet of u iets moet meenemen, neem het dan voor de zekerheid mee. Onze medewerkers zoeken dan uit of het van toepassing is voor de aangifte.

Let op: wij vragen een geringe bijdrage van €5,- per ingevulde aangifte.